piątek, 16 października 2009

Zima

Chyba troche za szybko. Myslalem ze jeszcze sobie pomkne po szosach na dwokolowcu a tu wszystko wskazuje ze raczej ciezko bedzie. No chyba ze atak jest chwilowy i pojawi sie ta ZPJ! Oby.
Jeszcze dwa szkolenia i wypad do Londynu. Mam zamiar odrobine sie odprezyc. Oby na wyspach pogoda byla bardziej przychylna foceniu, bo latanie w barchanach srednio mi pasuje :) temat "architektura" nawet mi pasuje. Mam nadzieje ze znajde jakies nowe miejsca bo te oklepane mam juz obfocone na maksa :) Brakuje mi troche szerokiego ale jakos sobie dam rade. Sigma 14/3.5 srednio mi lezy pod wzgledem jakosci ale jest na ta chwile jedyna alternatywa. Jakos dam rade. Mysle ze to beda fajne 4 dni.
Ciesze sie ze na forum jest ponownie mila atmosfera. Wojenki sie skonczyly wraz z odejsciem ZMR (zawsze majacych racje). Jest sporo fajnych zdjec, sprzyja temu kiepska pogoda, bo ludzie wreszcie siegneli po zdjecia z wakacji i dluzej siedza przy komputerach. To mnie bardzo cieszy.

4 komentarze:

  1. o złotą polską chyba będzie trudno bo jednak opady śniegu spowodowały, że większość liści opadła :-/

    owocnego w zdjęcia wyjazdu życzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. I to jest wlasnie najsmutniejsze. Za szybko spadl pierwszy snieg. Co gorsza, obawiam sie ze znowu bedzie tak ze na swieta zamiast bialego puchu, spadnie deszcz...

    OdpowiedzUsuń
  3. oj, póki co należy wierzyć że będziemy mieli piękne białe święta, skrzące kryształkami lodu :-) niewielki mróz i mnóstwo słońca :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesli nie to co? Tunezja? Jesli bez sniegu to chyba lepiej tam ;)

    OdpowiedzUsuń