niedziela, 11 stycznia 2009

Powrót

Forumowicze wracają do domów. Już są pierwsze opinie o plenerze. Jak zwykle przychylne bo zloty forumowiczów Nikona są zawsze udane :) Liczę teraz na wysyp zdjęć. Już się nie mogę doczekać. Kocham Tatry i wiem jak bardzo te zdjęcia mnie nakręcą. Wiem też że nie wytrzymam i lada chwila spakuję się w drogę. Przełom stycznia i lutego bywa w górach przepiękny. Śnieg jest utwardzony i tylko co jakiś czas zasypywany nowym puchem... Eh... Najchętniej pojechałbym już dzisiaj.

4 komentarze:

  1. pozdrów ode mnie Czerwone Wierchy, Doline Koscieliska i oczywiscie Giewnont! :)-dewaluacja

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie tylko zlotowicze wrócili ;)

    Zrób zdjęcia w tym Zakopcu jakieś bom tam nigdy nie była więc chętnie sobie zobaczę cosik :) Wszystko z górami w temacie mnie zachwyci :D

    P.S.
    Nie moglim się spotkać to Cię przynajmniej bezczelnie podczytywać będę ;)

    P.S.2 Jak się kliknie na pseudo pseudonim to można zobaczyć co u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Imadzinery, no nie wyszło nam spotkanie. Sama wiesz jaka to cholerna robota ta forografia :) Będą zdjęcia, będą. Dzisiaj dostałem tak porządnego kopa w zadek, ze MUSZE tam pojechac i to jak najszybciej.

    OdpowiedzUsuń