sobota, 27 grudnia 2008

Fenomen W.A.

Czy ktoś jest w stanie wyjaśnić mi fenomen Woodego Allen'a? Rozumiem inteligencję, sposób wypowiedzi na wysokim poziomie, błyskotliwość. Ale na litość. Facet jest brzydki jak noc, przypomina mi zółwia, pokurcz i generalnie przeciętny do bólu. A jednak we wszystkich filmach jakie z nim oglądałem zdobywa niezłe babki, w tym młodsze od siebie o wiele, wiele lat. Na czym polega ta Jego atrakcyjność? Na filmowym fałszu? Czy w realnym zyciu (poza oczywistym atutem jakim jest fakt ze jest znanym aktorem i pisarzem) facet miałby szansę na choć jedną ze swoich aktorek jako partnerkę zyciową? Ciekaw jestem... Tak, tak. Wiem. Uroda to nie wszystko. Pierdoły!
No tak, 3:30. Pewnie dlatego przychodzą mi do głowy takie głupoty.

3 komentarze:

  1. moze dlatego ze on jest rezyserem wieszosci tych filmow:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyli panie perfekcyjnie dobrane i oplacone przez pana rezysera, na dodatek dosyc znanego, zeby nie powiedziec klasyka ;)

    OdpowiedzUsuń